SPLOŠNI POGOJI

Spoštovani,

da boste kar se da uživali v našem hotelu, upoštevajte naslednje napotke.

1. Čas prijave in odjave

Čas prijave je od 15.00.
Čas odjave je do 11.00.

2. Rezervacijski pogoji

Rezervacija poteka preko online kanalov (Booking.com, HRS, Expedia) ali preko neposrednega povpraševanja (elektronska pošta, spletna stran, telefonski pogovor). V vsakem primeru se gost zavezuje, da nam ob oddaji rezervacije poda aktiven e-naslov ali drugo kontaktno informacijo in nas pooblasti, da ga uporabljamo za namene obveščanja in preverjanja v zvezi z rezervacijo. V primeru, da uporabnik ni elektronsko ali telefonsko dosegljiv oz. nam posreduje napačen ali neveljaven elektronski naslov, si pridržujemo pravico do stornacije tovrstne rezervacije.

3. Plačilni in odpovedni pogoji         

Bivanje in dodatne storitve je mogoče poravnati z gotovino (EUR) ali z veljavno kreditno kartico (Mastercard, Visa, Diners, Discover). V primeru koriščenja dodatnih storitev (Restavracija, Spa) je potrebno storitve poravnati sproti (v gotovini na recepciji/restavraciji ali s kreditno kartico). V kolikor želi gost bivanje in storitve poravnati ob odhodu je potrebno ob prihodu preložiti veljavno kreditno kartico, na kateri bomo opravili rezervacijo sredstev v višini 2.000,00 €.

Individualne rezervacije (do 5 sob)

1.       možnost: “BREZPLAČNA odpoved – plačilo v hotelu”

Ta plačilna in odpovedna možnost je na voljo samo za rezervacije do 5 sob (individualne rezervacije). Takšno rezervacijo lahko odpoveste brez kakršnih koli stroškov odpovedi do 72 ur pred prihodom.

V primeru odpovedi znotraj 72 ur pred prihodom ali v primeru neprihoda v hotel se zaračuna prva noč. Plačilo v hotelu (na recepciji) je možno s kreditno kartico ali z gotovino (samo EUR).

Odpoved mora biti v pisni obliki.

2.       možnost: “Brez možnosti vračila denarja”

Rezervacije brez možnosti vračila denarja zahtevajo polno predplačilo v času oddaje rezervacije, naknadna odpoved ali sprememba rezervacije nista mogoči.

Če so podatki o kreditni kartici napačni ali kartice iz drugih razlogov ni mogoče bremeniti, ima hotel pravico odpovedati rezervacijo. Če rezervacija vključuje kontaktne podatke, bo hotel o tem obvestil stranko in zaprosil za nove podatke o kreditni kartici.

Če gost odpove ali spremeni rezervacijo ali v primeru neprihoda v hotel, se zaračuna celoten znesek rezervacije.

Odpoved mora biti v pisni obliki.

3.       možnost: “Rezervacija z AKONTACIJO”


Hotel Marina si pridržuje pravico do zahteve plačila akontacije, ko je le-to smiselno (večje število povpraševanj, višja sezona, ipd.). V primeru plačila akontacije v dogovorjenem roku se smatra, da je rezervacija potrjena.

V kolikor gost rezervacijo pisno odpove v dogovorjenem roku je upravičen do vračila celotnega zneska akontacije. V primeru, da gost rezervacijo stornira PO odpovednem roku, Hotel Marina vplačani znesek obdrži. Gost ima pravico koristiti vplačani znesek v roku enega leta, za katero izmed storitev, ki jih hotel ponuja.

Predčasni odhod

V kolikor gost zapusti hotel predčasno in brez predhodne najave (vsaj 3 dni od datuma prihoda), mu hotel zaračuna 50% vrednosti vsake neizkoriščene noči. Takse za preostale noči gost ne plača.

Skupinske rezervacije (več kot 5 sob)

  • Za vse rezervacije 5 ali več sob veljajo posebni plačilni in odpovedni pogoji. Pri rezervacijah, opravljenih več kot 30 dni pred prihodom, je obvezno plačilo 30% depozita (pologa). Vplačan depozit je vračljiv do 30 dni pred prihodom, kasneje pa brezplačna odpoved ni več mogoča in vplačani depozit postane nepovračljiv (strošek odpovedi). Preostali znesek v višini 70% (oz. razlika) mora biti predplačan do 14 dni pred prihodom in je v celoti nepovračljiv.
  • Pri rezervacijah, opravljenih do 30 dni pred prihodom, je potrebno takojšnje predplačilo v celotnem znesku, ki je nepovračljiv.

Predračun za predplačilo in dodatne informacije vam bo na podani elektronski naslov poslal naš rezervacijski oddelek (recepcija@hotelmarina.si; Tel + 386 5 66 04 100). Predplačilo je možno z bančnim nakazilom ali s kreditno kartico. Če podani kontaktni podatki niso veljavni ali aktivni, ima hotel pravico odpovedati rezervacijo.


4. Pravica do zavrnitve in spremembe

Pridržujemo si pravico do zavrnitve rezervacije in v posebnih okoliščinah pravico do preklica, prilagoditve ali spreminjanja vašega aranžmaja.

Če bomo primorani rezervacijo preklicati, prilagoditi ali spremeniti, bo gostu ponujen alternativni termin.

V primeru “overbookinga” ali v primeru višje sile, si hotel pridržuje pravico, da stranko v celoti ali delno namesti v hotelu enake kategorije, ki ponuja storitve iste vrste. Vsi dodatni stroški namestitve in prevoza med zadevnima hoteloma bremenijo hotel, ki je bil prvotno rezerviran.

Hotel Marina ne odgovarja za neizpolnitev svojih obveznosti, do katere je prišlo zaradi višje sile. Primeri višje sile in nepredvidljive okoliščine so tiste, ki jih kot take običajno priznava francoska sodna praksa in francoska sodišča.

5. Turistična taksa

Cena za nastanitev se poviša za znesek turistične takse, ki je določena z odlokom Občine Izola.

6. Cene

Cene za nastanitev vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cena velja za posamezno sobo, za izbrano število oseb, na izbrane datume.

Cene se dnevno spreminjajo glede na ponudbo in povpraševanje.

Cena za nastanitev ne vključuje pijače, hrane, telefoniranja, pranja in ostalih storitev.

Posebne in promocijske ponudbe veljajo, če bivanje ni skrajšano.

Popusti se ne seštevajo.

7. Dodatna ponudba

Vsa dodatna ponudba, je na voljo le na povpraševanje in v primeru razpoložljivosti. Pogoji plačila dodatnih storitev so navedeni v odseku 8. Pravila bivanja v hotelu.

8. Pravila bivanja v hotelu

Da bo vaše bivanje kar se da prijetno, velja v sobah za goste in skupnih prostorih Hotela Marina ‘zaveza umirjenosti’. Posledica upravičenih pritožb drugih gostov zaradi prevelikega hrupa je, da mora hrupna družba takoj in brez povračila zapustiti hotel.

V Hotelu Marina ni dovoljeno kaditi. V primeru kajenja (ne glede na substanco) bo vašemu računu dodan strošek čiščenja v višini 200 EUR na dan.

Še posebej si prizadevamo, da so našim gostom na voljo čiste sobe. V primeru večjih madežev ali poškodb naše lastnine soglašate s plačilom čiščenja v višini vsaj 50 EUR oziroma s plačilom celotnih stroškov za popravilo/zamenjavo poškodovane opreme.

V primeru koriščenja dodatnih storitev (Restavracija, Spa) je potrebno storitve poravnati sproti (v gotovini na recepciji/restavraciji ali s kreditno kartico). V kolikor želi gost storitve poravnati po končanem bivanju (ob odhodu) je potrebno ob prihodu preložiti veljavno kreditno kartico, na kateri bomo opravili rezervacijo sredstev v višini 2.000,00 €.

Parkiranje

Hotel Marina razpolaga s 24 plačljivimi parkirnimi mesti, ki pa jih ni mogoče vnaprej rezervirati.

 V bližini so na voljo še štiri javna plačljiva parkirišča:

  • 100 m od hotela (Veliki trg),
  • 500 m od hotela (parkirišče Lonka),
  • 1000 m od hotela (parkirišče Ladjedelnica, Cankarjev drevored),
  • 1000 m od hotela (parkirišče ARGO).

V obdobju od junija do septembra so parkirna mesta pred hotelom pogosto vsa zasedena. Prosimo za potrpežljivost in razumevanje.


9. Izguba in poškodba lastnine gostov

Žal ne moremo odgovarjati za izgubljeno ali poškodovano lastnino ali za poškodbe, ki ste jih vi ali kdo iz vaše družbe utrpeli med nastanitvijo na naši posesti.

Denar in vredne predmete lahko hranite v sefu v sobi ali na recepciji.

10. Hišni ljubljenčki

Manjši hišni ljubljenčki so dovoljeni le v ECONOMY in KING sobah (proti doplačilu – izjema so psi vodniki, ki bivajo brezplačno. Obvezna predhodna najava!

Živali niso dovoljene v zajtrkovalnico. V času kosil oz. večerij so lahko v mali sali (manjši prostor v Restavraciji) ali na terasi (odvisno od vremena).

11. Pritožbe

Če v sobi pride do kakšnih okvar, mora gost o tem nemudoma obvestiti recepcijo ali sobarice ter vzdrževalcem dovoliti, da v doglednem času odpravi težavo. Če gost tega ne upošteva, nima pravice do spremembe trajanja nastanitve ali popustov na naslov slabšega bivanja.

12. Dostop in pravica vstopa v sobo

Pridržujemo si pravico, da vstopimo v sobo v primernem času in iz upravičljivih razlogov.

Receptorji, sobarice in vzdrževalci lahko iz upravičljivih razlogov, še posebej zaradi nujnih vzdrževalnih del in pregleda, vstopijo v sobo.

13. Darilni boni

Darilni bon lahko kupi fizična ali pravna oseba. Darilni bon je možno plačati z gotovino, kartico ali nakazilom na tekoči račun podjetja.

Darilni boni so veljavni 6 mesecev od dneva izdaje. Zaposleni imajo možnost, da veljavnost darilnega bona podaljšajo še za dodatnih 6 mesecev. V izrednih primerih (poškodbe, nosečnost…) se lahko darilni bon izjemoma podaljša še za 4 mesece.

Predhodna rezervacija storitve je obvezna. Pri rezervaciji je potrebno povedati številko darilnega bona, v nasprotnem primeru storitev ni mogoče koristiti.

V primeru, da na storitev stranka ne pride, rezervacije pa ne odpove, se darilni bon smatra kot vnovčen. Pri wellness in gostinskih storitvah je rezervacijo potrebno odpovedati vsaj 24 ur pred dogovorjenim terminom, sicer se darilni bon smatra kot vnovčen. Pri nočitvah v hotelu ali kampu je potrebno rezervacijo odpovedati vsaj 72 ur pred prihodom.

Darilni bon za navedeno storitev je mogoče koristiti enkrat.

14. Intelektualna lastnina​

Znak, ime in logotip so osnovni elementi vizualne identitete podjetja Hotel Marina d.o.o.. Njihova uporaba brez dovoljenja lastnika ni dovoljena.

Želimo vam prijetno bivanje.

Hotel Marina d.o.o.