Spoštovani,
da boste kar se da uživali v našem hotelu, upoštevajte naslednje napotke.
1. Čas prijave in odjave
Čas prijave je od 15.00.
Čas odjave je do 11.00.
2. Rezervacijski pogoji
Rezervacija poteka preko online kanalov (Booking.com, HRS, Expedia) ali preko neposrednega povpraševanja (elektronska pošta, spletna stran, telefonski pogovor). V vsakem primeru se gost zavezuje, da nam ob oddaji rezervacije poda aktiven e-naslov ali drugo kontaktno informacijo in nas pooblasti, da ga uporabljamo za namene obveščanja in preverjanja v zvezi z rezervacijo. V primeru, da uporabnik ni elektronsko ali telefonsko dosegljiv oz. nam posreduje napačen ali neveljaven elektronski naslov, si pridržujemo pravico do stornacije tovrstne rezervacije.
3. Plačilni in odpovedni pogoji
Bivanje in dodatne storitve je mogoče poravnati z gotovino (EUR) ali z veljavno kreditno kartico (Mastercard, Visa, Diners, Discover). V primeru koriščenja dodatnih storitev (Restavracija, Spa) je potrebno storitve poravnati sproti (v gotovini na recepciji/restavraciji ali s kreditno kartico). V kolikor želi gost bivanje in storitve poravnati ob odhodu je potrebno ob prihodu preložiti veljavno kreditno kartico, na kateri bomo opravili rezervacijo sredstev v višini 2.000,00 €.
Individualne rezervacije (do 5 sob)
1. možnost: “BREZPLAČNA odpoved – plačilo v hotelu”
Ta plačilna in odpovedna možnost je na voljo samo za rezervacije do 5 sob (individualne rezervacije). Takšno rezervacijo lahko odpoveste brez kakršnih koli stroškov odpovedi do 72 ur pred prihodom.
V primeru odpovedi znotraj 72 ur pred prihodom ali v primeru neprihoda v hotel se zaračuna prva noč. Plačilo v hotelu (na recepciji) je možno s kreditno kartico ali z gotovino (samo EUR).
Odpoved mora biti v pisni obliki.
2. možnost: “Brez možnosti vračila denarja”
Rezervacije brez možnosti vračila denarja zahtevajo polno predplačilo v času oddaje rezervacije, naknadna odpoved ali sprememba rezervacije nista mogoči.
Če so podatki o kreditni kartici napačni ali kartice iz drugih razlogov ni mogoče bremeniti, ima hotel pravico odpovedati rezervacijo. Če rezervacija vključuje kontaktne podatke, bo hotel o tem obvestil stranko in zaprosil za nove podatke o kreditni kartici.
Če gost odpove ali spremeni rezervacijo ali v primeru neprihoda v hotel, se zaračuna celoten znesek rezervacije.
Odpoved mora biti v pisni obliki.
3. možnost: “Rezervacija z AKONTACIJO”
Hotel Marina si pridržuje pravico do zahteve plačila akontacije, ko je le-to smiselno (večje število povpraševanj, višja sezona, ipd.). V primeru plačila akontacije v dogovorjenem roku se smatra, da je rezervacija potrjena.
V kolikor gost rezervacijo pisno odpove v dogovorjenem roku je upravičen do vračila celotnega zneska akontacije. V primeru, da gost rezervacijo stornira PO odpovednem roku, Hotel Marina vplačani znesek obdrži. Gost ima pravico koristiti vplačani znesek v roku enega leta, za katero izmed storitev, ki jih hotel ponuja.
Predčasni odhod
V kolikor gost zapusti hotel predčasno in brez predhodne najave (vsaj 3 dni od datuma prihoda), mu hotel zaračuna 50% vrednosti vsake neizkoriščene noči. Takse za preostale noči gost ne plača.
Skupinske rezervacije (več kot 5 sob)
- Za vse rezervacije 5 ali več sob veljajo posebni plačilni in odpovedni pogoji. Pri rezervacijah, opravljenih več kot 30 dni pred prihodom, je obvezno plačilo 30% depozita (pologa). Vplačan depozit je vračljiv do 30 dni pred prihodom, kasneje pa brezplačna odpoved ni več mogoča in vplačani depozit postane nepovračljiv (strošek odpovedi). Preostali znesek v višini 70% (oz. razlika) mora biti predplačan do 14 dni pred prihodom in je v celoti nepovračljiv.
- Pri rezervacijah, opravljenih do 30 dni pred prihodom, je potrebno takojšnje predplačilo v celotnem znesku, ki je nepovračljiv.
Predračun za predplačilo in dodatne informacije vam bo na podani elektronski naslov poslal naš rezervacijski oddelek (recepcija@hotelmarina.si; Tel + 386 5 66 04 100). Predplačilo je možno z bančnim nakazilom ali s kreditno kartico. Če podani kontaktni podatki niso veljavni ali aktivni, ima hotel pravico odpovedati rezervacijo.
4. Pravica do
zavrnitve in spremembe
Pridržujemo si pravico do zavrnitve rezervacije in v posebnih okoliščinah pravico do preklica, prilagoditve ali spreminjanja vašega aranžmaja.
Če bomo primorani rezervacijo preklicati, prilagoditi ali spremeniti, bo gostu ponujen alternativni termin.
V primeru “overbookinga” ali v primeru višje sile, si hotel pridržuje pravico, da stranko v celoti ali delno namesti v hotelu enake kategorije, ki ponuja storitve iste vrste. Vsi dodatni stroški namestitve in prevoza med zadevnima hoteloma bremenijo hotel, ki je bil prvotno rezerviran.
Hotel Marina ne odgovarja za neizpolnitev svojih obveznosti, do katere je prišlo zaradi višje sile. Primeri višje sile in nepredvidljive okoliščine so tiste, ki jih kot take običajno priznava francoska sodna praksa in francoska sodišča.
5. Turistična taksa
Cena za nastanitev se poviša za znesek turistične takse, ki je določena z odlokom Občine Izola.