POGOJI ZA KORIŠČENJE BONOV ZA TURIZEM

TURISTIČNI BONI IN BON21

1. BON21 v vrednosti 100 € prejme vsaka oseba s stalnim prebivališčem v RS na dan 30 .6. 2021. Otroci prejmejo bon v vrednosti 50 €.

2. Bon bo vsakemu upravičencu predan v obliki dobroimetja in bo viden preko aplikacije eDavki.

3. Bone se bo lahko koristilo pri ponudnikih, ki bodo bone sprejemali, in sicer do 30.6.2022.

4. Bone se lahko koristi v več delih. Tudi to se bo spremljalo preko aplikacije eDavki.

5. Zaradi operacijskih razlogov bonov za turizem v Hotelu Marina NE SPREJEMAMO za rezervacije, opravljene preko on-line portalov (Booking.com, Expedia, ipd.).

6. Bon se lahko unovči v gostinskih in nastanitvenih dejavnostih, v potovalnih agencijah, muzejih, fitnesih, kinematografih, zabaviščnih parkih in pri najemu vodnih plovil in športne opreme. 

7. POSTOPEK KORIŠČENJA BONOV PRI NAS:

HOTEL (BON21):

– rezervirate termin (preko e-pošte) in nas obvestite, da želite koristiti bon,

– za potrditev rezervacije plačate akontacijo 50 € (podatke vam pošljemo po e-pošti), ki vam jo ob prihodu vrnemo, če vrednost bona zadošča za plačilo vašega bivanja v Hotelu Marina.

– Ob prihodu je potrebno predložiti osebne dokumente vseh, ki bodo pri nas bivali*,

– ob prihodu je potrebno predložiti IZPOLNJENO IN PODPISANO IZJAVO (najdete jo lahko na spletni strani Fursa – številka obrata je 103818), s katero boste potrdili koriščenje bona pri nas, ter kopije osebnih dokumentov*. Na izjavi določite vrednost, ki jo želite pri nas koristiti.

V kolikor nas o koriščenju bonov ne boste obvestili ter nam izročili potrebne dokumentacije (najkasneje ob prijavi v hotel), koriščenje bonov NE BO MOGOČE.

– V primeru, da bo bon od otroka koristil nekdo, ki ni skrbnik otroka, bo le-ta moral predložiti izjavo, da se skrbnik otroka strinja s koriščenjem bona (izjava na spletni strani Fursa – prinesete jo s seboj).*

– V primeru, da boste koristili bon družinskega člana, prosimo za predložitev izjave za prenos bona med družinskimi člani (izjava na spletni strani Fursa – prinesete jo s seboj).*

RESTAVRACIJA HOTELA MARINA (BON21):

– ob rezervaciji nas opozorite, da boste koristili bon/e,

– s seboj imejte izpolnjen obrazec o potrditvi unovčitve bona BON21,

– s seboj imejte kopijo osebnega dokumenta.

8. Zaradi povečanega obsega dela je odzivni čas rezervacijske službe občutno daljši. Na vsako e-pošto bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

*Vaše podatke bomo skladno z veljavno zakonodajo skrbno varovali do poteka zastaralnega obdobja.

Hvala za razumevanje!

Ekipa Hotela Marina